מעוניינים להתחיל לחסוך

ולהשקיע כסף ו-ה-ר-ב-ה?.

הגעתם למקום הנכון!​

בקבוצת Triplan אנו מתמחים ביצירת והגדלת חסכונות השקעות למטרות אישיות, פרישה וירושה.
בין אם מדובר בהון צבור שנדרש לניהול חכם ומקצועי ובין אם מדובר על כסף מושקע אך לא מספק את התוצאה או אפילו במענה למצבי קיצון, אצלנו תוכלו למצוא מענה מהיר, אנושי וייחודי לכל הדברים הללו.

ההליך המקצועי שלנו:

ההליך המקצועי שלנו מתחלק לכמה שלבים קריטים, שבהם אנו אוספים נתונים, מארגנים אותם ויוצאים איתם למסע בין חסכונות והשקעות.

שלב 1 - איסוף, ריכוז וסיווג הנכסים

אנו אוספים את כל הנכסים ששיכים לכם ומרכזים אותם במקום אחד, יחיד ומיוחד. נכסים אלו כוללים: כספים נזילים, נכסי נדל״ן, השקעות בשוק ההון, הון פנוי, נכסים פנסיוניים והשקעות אלטרנטיביות אחרות. לאחר שקיבצנו את כל הכספים והנכסים במקום אחד, אנחנו מתחילים תהליך סיווג המאופיין לפי: סוגי כספים, משמעויות ותהליכים לביצוע.

שלב 2 - התאמה

נתאים את הנכסים לסוגי הכספים: כספים חייבים במס, כספים במס נדחה, כספים פטורים ממס וכספים "רעבים" (כאלו שלא נמצאים בשום מכשיר פיננסי). נבדוק האם הכספים נמצאים במקום אידיאלי, או שכדאי להעביר אותם למקום יעיל יותר מבחינה פיננסית כגון: מכשירים בעלי הטבות מיסוי, מכשירים המניבים תשואה גבוהה יותר, שינוי מסלולי השקעה, צמצום עמלות ובדיקה מקצועית האם השינוי תואם בכלל את המטרות?!

שלב 3 - אל היעד

אנו נפעיל את הכישורים שלנו ונאתר דרכים יצירתיות למנף את ההון שלנו לטובת הגדלת ההשקעות תוך חשיבה על תשואת מטרה בהתאם למטרות והיעדים שהצבנו. נתחיל בהליך שנקרא ׳פיזור סיכונים׳, וזאת על מנת להפחית את רמת הסיכון למינימום ואת רמת הסיכוי למקסימום.

שלב 4 - על היעד

אנו מתחילים לעבוד עם הכסף (ולא על הכסף!). פרקטיקה נטו.

שלב 1

אנו אוספים את כל הנכסים ששייכים לכם ומרכזים אותם במקום אחד, יחיד ומיוחד. נכסים אלו כוללים: כספים נזילים, נכסי נדל״ן, השקעות בשוק ההון, הון פנוי, נכסים פנסיוניים והשקעות אלטרנטיביות אחרות.

שלב 2

לאחר שקיבצנו את כל הכספים והנכסים במקום אחד, אנחנו מתחילים תהליך ׳סיווג׳ המאופיין לפי: סוגי כספים, משמעויות ותהליכים לביצוע.

שלב 3

נתאים את הנכסים לסוגי הכספים: כספים חייבים במס, כספים במס נדחה, כספים פטורים ממס וכספים ׳רעבים׳ (כאלו שלא נמצאים בשום מכשיר פיננסי).

שלב 4

נבדוק האם הכספים נמצאים במקום אידיאלי, או שכדאי להעביר אותם למקום יעיל יותר מבחינה פיננסית כגון: מכשירים בעלי הטבות מיסוי, מכשירים המניבים תשואה גבוהה יותר, שינוי מסלולי השקעה, צמצום עמלות ובדיקה מקצועית האם השינוי תואם בכלל את המטרות?!

שלב 5

אנו נפעיל את הכישורים שלנו ונאתר דרכים יצירתיות למנף את ההון שלנו לטובת הגדלת ההשקעות תוך חשיבה על תשואת מטרה בהתאם למטרות והיעדים שהצבנו.

שלב 6

נתחיל בהליך שנקרא ׳פיזור סיכונים׳, וזאת על מנת להפחית את רמת הסיכון למינימום ואת רמת הסיכוי למקסימום.

שלב 7

אנו מתחילים לעבוד עם הכסף (ולא על הכסף!). פרקטיקה נטו.

סקיילינג להשקעה במרחק נגיעה

בסופו של יום, המטרה הראשית שלנו,
היא להגדיל את ההון המושקע שלכם ולייצר יותר רווח פר השקעה.
אם גם לכם חשוב להגשים את מטרותיכם הכלכליות-פיננסיות, לעבוד פחות וללא לחצים, לפרוש לפנסיה מוקדם מן הצפוי ולעזור לילדים גם במצב הכי "הזוי"?

חשוב שתדעו שאתם...

במרחק 4 צעדים מהגשמת המטרה שלשמה התכנסו היום!

בחברת Triplan, אנשי המפתח שלנו ישמחו לסייע לכם ומוכנים לעמוד בפני כל אתגר – ולו הקשה ביותר. אם יש לכם שאלה או שסתם בא לכם לשוחח על השקעה, קבעו עוד היום
שיחת ייעוץ ללא שום עלות או התחייבות.

הקפה עלינו,

החיוך עליכם

הקפה עלינו,

החיוך עליכם

מאמרים אחרונים

הרצאות קרובות

צור קשר

אנחנו חוזרים מאוד מהר !

השאירו פרטים עכשיו

אנחנו משתדלים להיות הכי שקופים

אתר זה משתמש ב"עוגיות" (Cookies) לצורך התפעול השוטף והתקין, וכדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר.

דילוג לתוכן